Handelsbetingelser for HYPR-ONLINE

HYPR
Danmarksgade 66, st. tv.
9000 Aalborg
TLF: 42680166
CVR: 37004634

Betaling

HYPR modtager online betalinger med Visa, Mastercard, Maestro, Mobilepay og Viabill.

Hvad er Viabill?

ViaBill er en betalingsmetode, der giver dig mulighed for at shoppe så mange gange du vil for op til 2.000 kr. ViaBill gør det muligt for dig at “købe nu og betale senere”. Når du betaler tilbage til ViaBill, betaler du i 4 lige store månedlige betalinger – helt uden renter.

Læs evt. mere her: Viabill for shoppere

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

HYPR benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

HYPR’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er normaltvis ca. 7-14 dage, alt efter hvornår du bestiller varen. Læs evt. mere her: Hvorfor lidt længere leveringstid? 

HYPR afsender varer med følgende: GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, DAO – Pakkeshop (DAO Pakkeshop kun muligt for pakker op til 9 kg)

Fragtprisen er fra 29,- ved levering til pakkeshop og fra 59,- ved levering til privatadresse.

Pakkeshop / Privatadresse:

0 – 1 kg: 29,- / 59,-

1 – 5 kg: 39,- / 69,- 

5 – 10 kg: 49,- / 79,-

10 – 15 kg: 69,- / 89,-

15 – 20 kg: 79,- / 99,-

Over 20 kg: Kun efter aftale. 

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Min ordre

ER MIN ORDRE BLEVET SENDT?

Så snart varen er afsendt fra HYPR, modtager du en bekræftelses mail herpå.

KAN JEG FØLGE MIN ORDRE?

Vi tilbyder track and trace på alle vores forsendelser. Tracking-nummeret findes i den mail, vi sender ved ordreafsendelsen.

DER ER SKET EN FEJL I MIN ORDRE

Vi bestræber os på at yde en god service ved hver eneste ordre, og derfor sker der sjældent fejl. Skulle der mod forventning ske en fejl, hører vi selvfølgelig gerne om denne. Dette sker ved at kontakte kundeservice på mail: [email protected] eller via telefon: 42680166.

Fortrydelsesret

Senest 14 dage efter den dato, du har modtaget varen, skal du meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, så vi har varen i hænde senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer ansvaret for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du kan ikke fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidigt at give os tydelig meddelelse herom.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

HYPR
Danmarksgade 66, st. tv.
9000 Aalborg
Danmark

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til [email protected]. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. HUSK at varen betragtes som brugt, hvis varen lugter af tydelige dufte/lugte (herunder især parfume). Samt hvis den originale mærkning er afmonteret.

For andre varer end tøjvarer skal der retuneres i uåbnet emballage.

Hvis HYPRs kvalitetskontrol vurderer at varens stand ikke lever op til gældende betingelser, vil varen blive sendt retur til afsender uden, at hverken hele købsbeløbet, eller dele deraf, returneres.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.

Dette betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til HYPR i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. V.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

HYPR dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

HYPR
Danmarksgade 66, st.
9000 Aalborg
TLF: 42680166

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med HYPR, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos HYPR og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer og transmitterer kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos HYPR har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til [email protected].

Cookies
På hypr-online.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på thagaard.org/cookiehandtering/.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på hypr-online.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere HYPR’s hjemmeside.

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: [email protected] samt hjemmesiden du har købt varen på.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row